Tema: Re: Pilstukas kaukolinis
Autorius: Rimas
Data: 2011-09-29 10:11:10
Tegul pabūna bent mėn negėręs absoliučiai nieko ir tada parašo kaip
sekės. Taip - dauguma iš mūsų yra alkoholikai, nesvarbu jei per sav
išgeri, kad ir 1 butelį alaus. Kaip sako gydytojai - alkoholis pilnai
pasišalina iš organizmo per mėn (ar du, nepamenu), tai jei negali
ištvert šio laiko - vadinasi esi alkoholikas. Lengvos formos taip sakant.

O savo sarkazmą pasilikt sau. Man jis neįdomus.