Tema: Re: Mato baldai - šaragių šaragė
Autorius: Rimas
Data: 2011-09-22 21:57:13
22.09.2011 21:09, Glebas rašė:
> Sutartyje terminas parašytas aiškiai. Niekas neprisimins kad tu
> skambinai, o ir nežadėjo tau niekas nieko...sutartyje gi parašyta...

Pochui kas ten parašyta. Bankus taigi patrumpina, kai jų darbuotojai,
kokį žmogelį įkalba pasirašyt sutartį, kad investuotų į rizikingus
fondus, nors kokia ta rizika, tai sėkmingai nutyli (gal ir nedaug
atvejų, bet yra) Aš jau nekalbu apie telekomunikacijų bendroves, kurios
pripratę mažom raidelėm prirašyt visokių dalykų. Sėkmingai sutartys
nutraukinėjamos ir ten.

> O kas sutartyje parašyta apie sankcijas už vėlavimą?

Standartiškai berods 0.2%.