Tema: Re: Svetimi vaikai susižaloja mano kieme...
Autorius: Zyza
Data: 2011-09-21 15:45:02
Primena cia kazkada situacija kaip vienas is omnio zmogeliu pasakojo kaip
irenge spastus masinos magej (kabliukai zvejybiniai ar pan.). Ateina -
pacukas raitosi ant zemes, stiklas masinos isdauztas. Savininkas masinos
issisuko nuo bausmes tik pasakes, kad nezinojo apie spastus, tipo galejo but
irengti buvusio masinos savininko. Kartais teise absurdiska...