Tema: Re: Del paveldejimo
Autorius: Andrej
Data: 2011-09-20 09:54:07
    Irodinet, kad tie pinigai gauti pardavus ta turta, teisingai supratau?  Zodziu, jei bus skyrybos, ar ta sodyba bus parduota ar
laikoma toliau, norisi, kad liktu A arba dukroms, tai teisiskai taip ir butu, ir A vyras negaletu niekaip i tai pretenduot, taip? O
kaip su pries santuoka igytu turtu, jei turtas parduodamas jau susituokus, ar gauti pinigai(teisiskai)  tampa bendrais seimos ar A
vyras negali i juos pretenduot?