Tema: Re: 145kmh
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-13 09:28:40
neisizeiskite, as ne pries gejus ir lesbietes, cia tik siai pastebejimas is tautos.
Bet mano nuomone, perdetas bet kokios mazumos gynimas issaukia perdeta pasipriesinima. Pvz amerikoje pasakyti nigeris- tai jau iseidimas, nepriklausomai nuo to, kad valstybe afrikoje vadinasi Nigeris. O siaip lai gyvena tos mazumos, kol nelenda i akis, bet kai mazuma pradeda reikalauti, kad daugyuma gyventu pagal ju normas, nu i nafik tokias mazumas.

PS grazulis ir uoka tai bukas ir bukesnis (tik nezinau kuris bukesnis).

T:)