Tema: Re: Vaziavimas priespriesine juosta?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-09-08 16:01:02
Neee, nu tai tada jo.
Ypač, jei erelis, pamatęs, kad negaus kelio, užmins stabdžius, ir stovės
lauks. Tai be stabdymo žymių rombinus kaktomuša tikrai niekas galvos
nepaglostys :)))
Kaip Mudrikas iš Sausių gatvės kartą pasakė: vien tik pats faktas, kad
automobilis stovi akivaizdžiai pažeisdamas KET, nesuteikia niekam teisės jį
specialiai daužyti.

J.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Manau, kad kalbama apie atveji, kai pasiaiskinime parasoma "maciau, kad
priesais mane parvaziuoja automobilis, isvengti autoivykio turejau
galimybiu, bet ot nedariau specialiai, nes as teisus". Nekeiskim situacijos.
zmogus uzdave klausima - " Asitikus tam ir tam, prie tokiu aplinkybiu...".
Manau atsakymas - "tokiu aplinkybiu irodyti nepavyks" - nevisai tikslus.
"Jonas Sergejenka"  wrote in message

Manau vienareikšmiškai - neprivalėtum įrodinėti, kad tau nebuvo likę vietos.
Buvo, nebuvo. Gal ten šuniukas bėgo kita juosta, o gal fūra stovėjo, kuri po
avarijos dingo. Netgi filmuota medžiaga kažin ar padėtų.
Kaltė viena - draudžiama trukdyti priešpriešiu važiuojančioms mašinoms. O ką
tu veikei savo kelio pusėje - jo turi nepisti.
Kalk ereliams. :)

"System"  wrote in message news:j4a5v6$kku$1@trimpas.omnitel.net...

apie sazine ir masinos gailesti nekalbam velgi..

Ar atvaziavus policijai jie gali irodyti mano kaltuma? Mano kaltumas butu
toks, jog as turejau dar laisvos vietos ir nepraleidau ponaicio vazinejancio
priespriesa?