Tema: Re: skolos isieskojimas UK
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-22 12:59:28
Jei gerai pamenu per cia viskas - https://www.possessionclaim.gov.uk/pcol/.
Elementariai - pildai forma - nurodai, kas ieskovas, atsakovas, prikabini
dokumentus, kuriais grindi ieskini (pavyzdziui paskolos sutartis), gauni
suma, kuria sumoki kortele. Klausimu kuriais galiam kreiotis tokia forma
ratas - ribotas, bet elementarus sutartiniai santykiai - welcome. Savaites
begyje gauni keleta klausimu (arba ne), po keliu dienu nutarti. Kita puse
jeigu neapskundzia, ji isigalioja ir automatiskai perduodama isieskojimui.
Tiksliau ne isieskojimui, o atsakovui vykdyti, nes isieskojimo islaidos
ten - Uuuuuuuuu..... Jei ieskinys aiskus ir konkretus, kitai pusei nesutikti
irgi neapsimoka, nes tokiu atveju irgi gauna nemaza pistona. Jei tu teisus -
sumoketas zyminis mokestis grazinamas. Mokejimas vykdomas i kortele, kuria
apmokejai zymini.  Jei teisingai pamenu sumas - nuo 10.000 Lt man gavosi
apie 30 svaru.

"Dainius"  wrote in message news:j2t52m$7b9$1@trimpas.omnitel.net...

nelabai pagaunu sistemos, kiek cia kainuos ir kaip jiem moket reikia...