Tema: Re: del darbo sutarties nutraukimo...
Autorius: Glebas
Data: 2011-08-13 19:02:23
Apšviečiu - Lietuvos respublikos darbo kodeksas. Ten rasi viską.
Konkrečiai apie terminuotos sutarties nutraukimą anksčiau laiko kalba
129 straipsnio 5 dalis:

5. Darbdavys turi teisę nutraukti terminuotą darbo sutartį iki jos
termino pabaigos, laikydamasis šio ir 130 straipsnio nuostatų, tik
ypatingais atvejais, jei negalima darbuotojo perkelti jo sutikimu į kitą
darbą, arba sumokėjęs darbuotojui už likusį darbo sutarties galiojimo
laiką vidutinį darbo užmokestį.

130-ą straipsnį tikiuosi susirasi pats...