Tema: Re: saskaita-faktura ir pajamos per 3 sali
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-11 09:04:36
pala, sudeliok viska i savo lentyneles, pagal popierius.
Tu (A) prekes/paslauga suteiki tarkime (B) imonei. (B) imone perveda pinigus tarpininkui (C) ir tarpininkas perveda pinigus tau (A). Pagal paskaojima tarpininkas (C) uz pinigu administarvima israso tau saskaita. Taigi kazkokia sutartis turetu buti tarp taves ir tarpininko (C) kad jis priims tavo pinigus ir perves juos tau. Analogiskai kaip einamos saskaitos sutartis su banku.

Tu saskaita israsai (B) imonei, saskaitoje gali mokejimo pastaboje irasyti, kad moketi reikia i tarpininko saskaita. Pajamos imoneje paprastai pripazysatmos pagal saskaitas fakturas, o ne pagal pinigu sumokejima (fiziniam sasmenim kaitaip, bet manau cia tarp imoniu).

T:)