Tema: Re: del pajamu mokescio parduodant nekilnojama turta
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-02 16:59:26
Siaip jau abejoju ar paveldjimo mokestis bus iskaiciuotas i isigyjimo kaina.
Bet tikrai galiotu tokia taisykle xx yra suma nustatyta paveldejimo metu, yy pardavimo suma. Mokestis paskaiuotas (yy-xx)*0.15
Jei nori pasigilinti:
http://mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000106471&tree_id=1000007316

Atsidarai suarhyvuota gpm istatymo komentara, ir ziuri i 19 str. 6 dalies komentara (mazdaug 236 puslapis).

T:)

"Azaliajaus tėvas" <tewas_nemegstuspamo_@darbininkas.lt> wrote in message news:op.vzk5wtg6qqb5qs@andrius-n.accel.lt...
truputi pasiaiskinkim.
peveldi turta XX litu vertes. tai tavo pajamos ir yra XX litu, tai sumoki XX *0,05 (paveldimo turto mokescio istatymas).

parduodi ta pati turta brangiau pvz uz YY litu. neislaikei 5 metu, tai sumoki (YY-(XX+XX*0,05))*0,15 . Ar teisingai supratau?