Tema: Re: PASKOLA BUSTUI
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-13 17:37:00
imho jei sugebes pagrysti ir nevirsys nustatytu lubu (o jios gana aukstos) tai gales nustatyti kokias nores :)
Na imkime swedo - kur kalkuliuja salies rizika - kas ja nustato ir ivertina?
Arba marza - kodel pries krize ji buvo sumazejusi iki 0,x o paskui isaugo iki kokiu 3 (ar kiek ten). Na neskaitant liboru itakos.
O jie tau pasirodys per aukstos - tai galesi deretis, arba eiti i kita banka refinansuotis paskola (arba grazinti anksciau laiko). Kaip supranti tai velgi turi savu keblumu (baudos, islaidos vertinimams, sutarciu sudarymams, atitikima skriterijams, pakankamos pajamos ir t.t.)

T:)