Tema: Re: techninės ekspertizės defektavimo aktas-kaip atrodo
Autorius: Gintas
Data: 2011-07-07 22:02:53
pas juos nunesti-man smarkiai tolokai. Plius: nunesus pas juos, jie parasys tokia detales  kaina, kad du  tokius patefonus is ebajaus bus galima nupirkti. Nezinia kaip i tai reaguotu Paypa:) Grazinti viska pardavejui-as nenoriu, nes nepigios siuntimo islaidos. Dilema, kuri isisprestu, surasius paciam popieriu ir istacius nedidele kompensacija. Formos reikia, negi niekas nera mates, kaip atrodo tokie dalykai?