Tema: Re: pinigai?
Autorius: NicMC
Data: 2011-07-08 15:40:08
On 2011.07.06 13:41, pjezo wrote:
> nes kitai gyvensime taip kaip iki sio gyvenome ir dar blogiau. nes
> jei marozeliai nesupras kad valstybe be mokesciu negali gyvuoti, o
> atitinkamos institucijos nepaduchins mokesciu nemokanciu- taip bus ir
> toliau.

Kol marozėliai prie valstybės vairo nesusipras, kad mokesčių lėšos nėra
jų asmeninės, nepradės duoti išsamių ataskaitų ir naudoti tuos pinigus
skaidriai - dėl manęs ta valstybė gali negyvuoti.
Už kelius susimoku jais važinėdamas, teisėtvarka tokia, kad geriau jos
išvis nebūtų - stogui susimokėčiau ir ramu, sveikatos apsauga -
juokinga. Gal nori padiskutuot, kam man reikalinga ta valstybė, jei
viską ko mano gyvenimui reikia pats?