Tema: Re: Pareiskimas del isejimo is darbo
Autorius: Satrapas
Data: 2011-07-07 22:57:37
Beabejo kad noriu greiciau is ten iseiti.Prasymas parasytas ir yteiktas.Vien
zodziu jie dabar vartosi taip,tipo as ant biuletenio ir iseiti is darbo
galiu tik pasibaigus biuleteniui.
Bet jaigu jie man lieps atpachalinti 14dd,nu tai tada  lieka varijantas <A>

O per notarus siusti pareiskimus,tai ka zinau,ta imone to neverta.Jau vien
koki prasymo popieriu dave:ant vienos puses kazkokios samatos juodrastis,ant
kitos prasymo atleisti is paregu forma.Dar paklausiau ar cia tokia
makulatura tinkama.atsakymas buvo teigiamas.