Tema: Re: Del sklypo padalinimo
Autorius: Junda
Data: 2011-06-28 13:00:00
Absoliučiai jokio popierizmo, jokių problemų. Kadastrinius matavimus
pasidarėm, ten kur reik įregistravom, visus popierius atnešėm. Tėvas
dukrai dovanoja, jokių nei daugiau vaikų nėra, nei tėvo tai bendra
nuosavybė, vien tik jo. Nu tai nežinau, kokios čia dar gali problemos
būti, kad taip brangu. Sklypo vid. vertė, įrašyta dovanojimo sutartyje,
150 000 lt.