Tema: Re: idomi situacija
Autorius: ramunas
Data: 2011-06-22 10:08:54
beto nu toks is manes ir ziuretojas ... stovi kompas pries langa tai ir
matau pastoviai pakeles akis. ir be to nu ziuroti tai ziureto, bet
akivaizdziai islindus ir tampyti pimpala nu tai jau pereboras truputi
sakyciau ... negana to tarp musu namo ir ko yra vaiku zaidimo aikstele,
kurioje pastoviai buna vaikai su mamomis ....