Tema: Re: hipotetine situacija:)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-05-31 09:49:36
Seklos i prekursoriu sarasus lygtai nepatenka. O tai ir uz isprievartavima
tave baustu - prekursorius gi kabo.

"Toxis@ze_yval_place"  wrote in message

hm.. ar teisingai supratau, kad jei neturi leidimo importuot draudzhiamas
substancijas, zhinai, ar nezhinai, kad jos ten, vistiek gresia byla?
na, chia buvo mano argumentas (tik nezhinojau apie leidimus:). Kontr
argumentas buvo - o kaip zhmones ish neto atsisiunchia kanapiu seklas (jos
mano supratimu irgi nelegalios)... Tiesa paskui diskusija pasieke idomiu
lygius, kai kazhkas paklause, o uzh maishiuka kanapiu seklu baudzhia pagal
svori, ar pagal potenciala (tobish ish vieno maisho matyt galetum puse
atograzhu mishku atsodint, taigis, chia gautusi kokiu 19 kartu iki gyvos
galvos:)...

(importuot nieko nesiruoshiu, tiesiog idomu koks gi visgi teisingas
atsakymas:)