Tema: Re: mazycio KET pazeidimo nubaudimas.
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2011-05-25 13:40:06
Vargu,ar uz toki pazeidima baus, reiksme jo panasi, kaip kad paryciais,
kai gatves mirtinai tuscios, tave sustabdytu ir nubaustu uz tai, kad
posukio neparodei:). Jei fotkini, fotkink taip, kad matytusi ir zenklas,
ir masina, galbut net kelias fotkes padaryk, kad aplinka matytusi, o jei
nesimato, tai gali ir filmuota irodyma padaryti:). Jei zenklas legalus,
savivaldybes imone, priziurinti zenklinima, turetu informuoti, koks ten
zenklas ir kokia yra parkavimo tvarka, gali kreiptis ir i juos, gal
atsius pazyma kokia.