Tema: Re: vel SEB'o cirkas
Autorius: VNO
Data: 2011-05-18 10:13:54
cia musu banku "kAkybe" darbo.
is esmes nesvarbu koks bankas.
ir aisku jie dar bando aiskinti, kad pas mus viskas pigu :D

truputi ne i tema, bet stai poros PL e-banko ikainiai privatininkui:
http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/osobiste/eKONTO/#tabs=5

esme trumpai: daugelis e-paslaugu nemokamos.

jei kam neaisku - isversiu ;)
nors kiek zinau - daugelis lietuviu lenkiskai supranta ;)

Arba va dar vienas:
http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osobiste/konto_z_lokata_nocna
- nemokamas pinigu apemimas is bankomato, nemokami e-pavedimai, 4% metiniu palukanu uz nuo 50% nakti esanciu pinigus saskaitoje.

VNO