Tema: Re: del 2proc. paramos - ar gavejas mato kas skyre?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-28 10:22:43
Tai jei nuskambejo, reiskia, kad neprasuko. Ash irgi ant tokio gudruolio
buvau uzsiroves. Berniukas dirba administratoriumi viesbutyje. Tai klientu
duomenys atsikopijuodavo ir ju vardu uzpildydavo deklaracijas mamytes VšĮ
naudai ar pan. Negeras dede (nepazistu ash tu draugu) maliava nusiunte -
"Where the fucking money, VMI?". Nefortanula...

"Vaidas"  wrote in message news:impbpq$pr1$1@trimpas.omnitel.net...

Kai kurie tokie atnešėjai prasuko neblogą aferą - buvo čia nuskambėjęs
faktas, kai suklastojo pažymas.

Vaidas