Tema: Re: Misko padalijimas tarp bendrasavininku
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2011-03-23 12:18:59
O tai klausimo esmė TIKSLIAI kokia? T.y., kokio nori tu rezultato (tarkim,
kad tau priklauso 4ha)?
Bandau spėti - kad brolis pasiimtų visą 9,7ha, o tau sumokėtų kompensaciją?
Tik jis šiuo atveju rodo į pigesnį gabalą, ir sako, kad ten yra tavo 3,88ha,
ir kad jis vertas XX litų, kuriuos tau sumokės, o tu jam atiduosi visą savo
dalį?

Jei taip - konkrečiu atveju turtas yra bendroji nuosavybė, ir kol
nepadalinta naudojimos tvarka, tai jum abiem priklauso tarkim 388/970 ir
582/970 dalys VISO miško - arba, tiksliau, tiek dalių viso miško vertės. Ir
vertinti reikia visą sklypą pilnai, ir tada žinosit jo piniginę išraišką, ir
tada atitinkamai pretenduosit į tą miško dalį, kuri pinigine išraiška verta
388/970-ųjų. Gal tai bus kaip tik 6 ha?

Aš manau, kad teismas taip turėtų spręsti, nustatydamas naudojimosi turtu
tvarką.
J.

"marijonas"  wrote in message news:imcd05$oi$1@trimpas.omnitel.net...

Na is viso ten 9.7 ha todel po 5 neiseis. Klausimas del misko vertes
nustatymo - panasu, kad vien valstybiniu istaigu kurios vertina yra trys,
plius dar visokie miskotvarkos projektu rengejai ir panasiai. Gal yra
kazkokia praktika teismu tokiais atvejais?