Tema: Re: degaline ir asmens duomenys
Autorius: priest
Data: 2011-03-16 10:15:46
Šiaip tai galėjai surašyti savo asmens duomenis, bet pasakyti žodžiu ir
(arba) prirašyti raštu ant tos anketos, kad tu nesutinki, kad tavo asmens
duomenys būtų naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais. Tikėtina, kad
kortelę būtum gavęs ( ne faktas, bet tikėtina), o degalinė, atsiuntusi tau
bent vieną reklaminę žinutę ir tau apie tai pranešus Asmens duomenų apsaugos
inspekcijai, rizikuotų būti nuskalpuota. Nes " Asmens duomenų apsaugos
įstatymo" 27 straipsnio 3 punktas rašo : "Duomenų subjektas turi teisę
nesutikti, kad būtų tvarkomi jo asmens duomenys, nenurodydamas nesutikimo
motyvų, kai duomenys tvarkomi ar ketinami tvarkyti tiesioginės rinkodaros
tikslais. Šiuo atveju duomenų valdytojas privalo nedelsdamas ir nemokamai
nutraukti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, išskyrus įstatymų nustatytus
atvejus, ir informuoti duomenų gavėjus."

priest