Tema: Re: Šunų šikdytojai....
Autorius: Iris
Data: 2011-03-15 13:11:07
mhm, man turbūt irgi teks su fotiku per balkoną patykot truputį :(
abydniausia, kad aplink kiemą esantys keli šunininkai visada susirenka, mes
taip pat, net pasidžiaugdavau, kaip čia taip susirinkom tokia tvarkinga
kompanija.. bet magistralinis tas mūsų kiemas, tai dabar iš po sniego tokie
geologiniai sluoksniai išlindo, kad baisu :(