Tema: Re: Sutarties forma/stilius
Autorius: Nitro
Data: 2011-03-14 13:47:17
su tuo "kitu salygu ieskoti knygeleje" reikia atsargiai labai. Priklauso nuo
situacijos, bet papildomas ginco argumentas manau jokiai imonei
nereikalingas.

"Aras"  parašė naujienų news:ilkttt$aof$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tą bendrąją dalį reikėtų kažkaip apiforminti su kiekvienu konkrečiu
klientu? Ar paprasčiausiai turim knygelę "Bendroji dalis", o su klientu
pasirašome "Specialioji dalis", kur nurodome, kad kitas sąlygas žiūrėti į
knygelę "Bendroji dalis"?