Tema: Re: dingo pasas
Autorius: D. T.
Data: 2011-03-08 21:56:31
Prieš 10 metų nutiko tokia pati situacija: neradau paso, nuėjau į PP, tai liepė pirmiausia kreiptis į policiją ir atnešti pažymą apie pamestą pasą.
Šie įtaisė švelniausią administracinę nuobaudą - įspėjimą - tuo metu buvau studentas.

"Jornada Del Muerto" <Jornada@Lythum.lt> parašė naujienų pranešime:il5b4t$mji$1@trimpas.omnitel.net...