Tema: Re: Po sutartimi be vardo pavardes ir paraso dar ka nors parasyt
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-02-25 19:38:05
nu is neturejimo ka veikt butu idomu atlikt specialiai tyrima, kiek
korteliu numeriu, vardu, pavardziu, CVV kodu uzfiksuotum prie bankomato?
ar taip jau lengvai pastatysi tokias raiskias kameras, kurios prizoomins
  is virsaus korteles numeri, kuris daznai islietas korteleje visaip
spalvotai, o dar kur is apacios mazyciais skaiciukais ta CVV koda taip
jau lengvai uzfiksuotum?
na ir toj pacioj parduotuvej, kaip tu ten prifilmuosi korteles numeri,
varda, pavarde, dar asmens koda? tai jau turi paprasyti paso, nes perki
uz didele suma..
is esmes, tai parduotuveje tu statyt kaip minimum buitine kamera,
tiesiai prie kasos, kur pardaveja dar tures pakisti ir pora sekundziu
palaikyti tavo kortele ir asmens dokumenta
o prie bankomato, tai turesi is virsaus ir is apacios statyt kazkokias
kameras su super zoomais, kad uzfiksuotum viska. kadangi bankomatai
dazniausiai tokie buna imuryti i siena, tai turi tas kameras paciame
bankomate itaisyti....