Tema: Re: Nedideliu pastoviu pajamu forminimas (kb)
Autorius: Junda
Data: 2009-02-25 19:31:09
Su verslo liud. būtų 1383 + 50 proc. bazinės pensijos (180 Lt. x 12 + 9
proc. nuo minimalios algos (72 Lt) x 12, gaunas 4407 atiduot valstybei.
Tik nežinau, ar jau tikrai patvirtinta, kad 9 proc. sveikatos draudimo
skaičiuojama nuo minimalaus užmokesčio, o ne nuo visu pajamų. Nes jei
nepatvirtinta, tai totali žopa tada :)