Tema: Re: individualios veiklos pazymejimas
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2009-02-25 00:21:24
As ne teisininkas, tvirtinti negaliu, kad visais atvejais taip yra, bet
paprastai istatymai, kuriais lengvinama atsakomybe (arba mokestines
prievoles) gali isigalioti atgaline data... Beje, taip jau yra buve
istorijoje, pvz., su SODROS imokomis kazkuriais tai metais, kai uz
pirmus 2 metu ketvircius permokejom vos ne visiems metams - nuo metu
vidurio atsauke debiliskas to meto poziuriu imokas ir 3-4 ketvircius
Sodrai moket nereikejo. Ar ne po konservu valdymo visa tai vyko,
kazkelintais metais (tingiu knisti buhalterija)?

--
Valdas Vilutis

karolis wrote:
> ta prasme istatymas gali buti priimamas atgaline data?

www.vvimone.lt
Didelio formato nuotraukos ir giclée fotospauda ant ivairiu medziagu
(C_TECH Volunteer)