Tema: Re: 3G ryšio technologija
Autorius: shmikis
Data: 2009-02-24 11:56:55
cia as netiek apie susitarimus kiek apie tai, kad nusipirktum gera daikta
(ar paslauga) uz gera kaina, reikia tiksliai zinoti ko tu nori dar iki
skelbiant konkursa. dar geriau jeigu jau ir tiekeja pasirenki. t.y. jei
reikia spausdintuvo, issiaiskini reikalinga gamintoja ir modeli, tada
issirenki tiekeja ir duodi jam parengti salygas. nedurnas tiekejas parasys
teisingas salygas ir nebus skundams jokio pagrindo. tai nera labai
paprasta, bet kas dirba ne pirmi metai moka tokius dalykus rasyti. siaip
jau tokiu itakingu tiekeju kurie galetu rimtai pakaisioti pagalius i ratus
nedaug ir yra, todel gali konkursus tarp tu keliu ir dalinti. vienais
metais is vienu nuperki, kitais metais is kitu. tokiu atveju ramus
visiskai butum.

paciam rasyti salygas yra sudetinga nezinant visu detaliu. ir yra rizika
kad teks pirkti totalu suda, nes tas sudas atitiko salygas ir jo kaina
buvo maziausia. plius dar daug niuansu su prieziura ir palaikymu - yra
toks verslo modelis - iranga parduodi pigiai bet atsiimi per velesne
prieziura ir panasiai.

beje esu mates konkursu (uz europinius pinigus aisku) kuriuose buvo
perkama specifikaciju parengimo paslauga :)

p.s.
teko buti ir pardaveju ir prikeju konkursuose tai, tokia nuomone
susidariau is praktikos paziurejes i pirkimu procesa is abieju pusiu.