Tema: Re: Apie bankrota
Autorius: ssh
Data: 2009-02-23 12:12:29
Prie to pacio pora klausimu is mano puses....:

1. Algos nemoka 2 menesius. Rasau pareiskima iseiti pagal 128-1 straipsni po
savaites laiko. Per ta laika ikrenta dalis algos.. Kaip tada? Kaip suprantu
mano pareiskimas galioja nes buvo parasytas anksciau prie anu aplinkybiu?
2. Imonei gresia bankrotas. As nelaukiu jo ir iseinu anksciau. Ar nesumoketa
alga as gausiu kaip ir tie kurie sedes ir lauks bankroto, ty is garantinio
fondo? Uz neisnaudotas atostogas kompensuoja? Turbut is darbovietes reiktu
pasiimti pazyma apie atlyginimus, ju mokejima ir atostogas kad veliau
paprasciau butu?