Tema: Re: del mokslu
Autorius: Arunas-X
Data: 2009-02-14 09:19:57
esu 100% garantuotas kad nueina su destitoju prie stalo ir padiktuoja
atsakimus ir to pazimiai tikrai nevertas, lankomumas privalomas ir kitiem
studentas kad mazai paskaitu lanke ant vieno balo pazimi sumazino. jos
vidurkis 8.22 jai ir uz moksla nereiks moket ir gaus stipendija ir bus tokiu
studentu kurie mokes uz moksla ir gaus stipendija ir dar atsiras kazkuris
studentas kuris gautu stipendija jai ne darbuotoja kolegijos nes ji visus
pazysta ir paraso pazimius