Tema: Re: situacija su darbuotoju
Autorius: Bronco
Data: 2011-03-03 14:07:56
On 2011-03-03 09:21, Cube wrote:
> Imanomas tiek tas, tiek tas varijantas. Jeigu darbuotojas durnai
> pasnekes - t.y. lygiai taip, kaip parasyta pirmame poste, tada bus bk.
> Bet jeigu imone tikrai darbuotojui skolinga ir jis atitinkamai kalbes -
> nieko nebus.

True. Aš apie tą patį. Ir kaip jau sakiau, pagal tam tikras nuotrupas iš
interesanto teksto, turiu rimtą pagrindą įtarti, jog būtent antras
variantas čia ir yra, kai darbuotojas žino ką šnekėti. Elementarus
pavyzdys - išmesk nafig iš darbo negražiuoju būdu adminą, tai paskui
tikėkis dvasių pagalbos, kad slaptažodžiai patys sugrįžtų į namus... Ir
ką tu jam prikiši, jo gi darbas toks buvo, saugumu rūpintis ir
slaptažodžius kaitalioti :)