Tema: Re: del adminitracinio nuosprendzio apksundimo
Autorius: Toto
Data: 2011-02-22 10:29:26
manau kad rasysiu bet kaip ir minejau kad kas pasidalintu normalia forma
panasioj ivyko situacijoje. kaip parasyti teisingai, arba koki pavizdi
skundo rasymo, kad nereiktu poto man dar kelis kart ji taisyti.
o del KET 133 punkto tai jame isdestyta taip:
  Vairuotojas privalo važiuoti neviršydamas leistino greičio.
Pasirinkdamas važiavimo greitį, vairuotojas turi atsižvelgti į važiavimo
sąlygas, ypač vietovės reljefą, kelio ir transporto priemonės būklę ir
krovinį, meteorologines sąlygas, taip pat eismo intensyvumą, kad galėtų
sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos
kliūties. Jis turi sulėtinti greitį ir prireikus sustoti, jeigu to
reikia dėl susidariusių aplinkybių, ypač kai blogas matomumas.

tai 2 vairuotojas neivertino siu salygu, jam buvo kliutis is desines bet
jis vis tiek lindo i pravaziavima, (KET 133: citata: kad galėtų
sustabdyti transporto priemonę iki bet kurios iš anksto numatomos
kliūties), o del gatveles plocio tu 4,4 metru tai plika akim vaziuojant
nemanau, kad ivertinti gali. dar beto gatvele visa buvo padengta ledu,
ant virsaus sniegas. as nematau kaltes siuo atveju, kad ir pirmos
masinos priekis smugio metu pasisuko (gal net labiau pasisuko ne priekis
o galas masinos), nes masinu mases tai skiriasi gan zymiai.

dar imetu foto kurias radau prie rasto, is foto matosi kad toje vietoje
kur stovi caravelle galas, tai tikrai placiau nei 4,4 metro kaip
poliucija ismatavus, dar beto caravelei is galo yra ivaziavimas i kiema,
kuris taip pat platus ir praplateja vaziuojuamoji dalis.