Tema: Re: greitasis kreditas prancūzijoje?! grasinimai teismais
Autorius: Adolis von Hitleris
Data: 2011-02-22 02:07:53
Jums kaip atstovaujanciam baltaja (ariju) rase turetu buti zema ir geda
bendrauti su varliamusiais, o pastariesiems nevalia reiksti savo
defaultiskai visada nepagristas pretenzijas auksciausios rases atstovui. Ir
kas gi ta prancuzija? As beveik nieko apie ja nezinau, o tai reiskia, kad
tai yra mazai kam zinoma, atsilikusi vietove pretenzingai vadinama salimi,
kurioje, kaip manoma, slankioja tamsoko gymio ciabuviai, springstantys
varlemis, del ko ju kalba yra pasibaisetina, nera bjauresnes kalbos
pasaulyje. Dar yra zinoma, jog kovodami su savo nepilnavertiskumo, mazo
zmogaus kompleksu, sitie varliazmogiai pasistate ir visiems girdamiesi rodo
kazkoki boksteli, savo isvaizda is tolo primenanti (tik esant ypaciai
palankiam apsvietimui!) musu Televizijos Boksta, ypac kai sis keliom
savaitem pasipuosia girliandomis ir virsta DPKE (Didziausia Pasaulyje
Kaledine Eglute). Taigi, tasai apgailetinas ju bokstelis ir yra vienintele
siu barbaru izymybe, daugiau jie nieko neturi. Beje, ta nevykusi statini jie
vadina labai keistai Ef.. Ei... niekas nepamena kaip jis tiksliai vadinasi
(ir niekam tai nerupi!), bet vien jau tai, jog ten yra "E" yra labai blogai,
ta zino visi prasilavinusieji.
Kas mane labiausiai skaudina? Gi pasiziuriu i pasaulio zemelapi, o ten -
LIETUVA... kaip maza shudu kruvele ant Baltijos juros kranto... TFU! Tai
stai. Toji mazyte, kiekvieno lietuvio sirdziai brangi kruvele privalo dideti
ir plestis, i vakarus, iki vandenyno, ir visokie francuzai, portugalai ir
kitokios geltonosios bezdziones tituluojancios save nepelnytu, pernelyg
jiems garbingu "spaltotuju zmoniu" vardu pagaliau gales realizuoti savo
prigimtine paskirti - valyti arijams (Lietuviams) batus.
Heil!