Tema: Re: Sovietine simbolika ir kompiuteriniai zaidimai
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-14 08:11:21
O tu įsivaizduok Izraelyje parduodamus nacių kareivukus, arba žaidimą su
nacių simbolika.
Sunku įsivaizduoti? Tai tik todėl, kad žydai skirtingai nuo va tokių
skystablauzdžių kaip slabenas sugebėjo susivienyti ir pasiekti, kad realiai
nacių simbolika nebūtų viešai naudojama.
Specialiai pažiūrėjau, kiek lietuvių sausio 13 iškėlė Lietuvos trispalves,
ogi tik du namai visoje gatvėje, tai apie ką mes kalbame ar išvis mes save
dar gerbiame?