Tema: Re: Paksas
Autorius: pjezo
Data: 2011-01-07 18:13:27
nu tai nieko tu nesupranti Brazausko aukstojoje politikoje.
Jis TIKRAI butu pardavinejes desra po 3 rublius.
Bet atejo Lanzbergis, sugriove kolukius, ivede vagnorelius- nu ir Brazauskas gi nekaltas kad neliko desros po 3 rublius...

Sakyciau tai aukstasis politinis pilotazas- zadeti tai kas visiskai neigyvendinama ir jau is anksto zinotis kas yra kaltas kad neigyvendini savo pazadu...