Tema: Re: uzhklausimas
Autorius: Gintas
Data: 2010-12-22 23:41:19
Tai, kad dabar ir duot nebejauku....Vienas bico pazistamas ant kelio stovinciam  pareigunui pasiule uz virsyta greiti virs 20km, tai baigesi pasizadejimu neisvykt,  teismo laukimu, bei isleidomis advokatui. Nezinau kuo baigesi, taciau, kad sedint namuose teko jam  kuri laika masinas vokietijoje pirkti, juokino visus aplinkinius perekupus :)