Tema: Re: sutartis "iki"
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2010-12-22 13:31:43
buvo toks pokstas su telekomu, kai visiems privaloma tvarka uz privaloma
suma "pakele interneta" - pasiskambinau, papasakojau, kad del ju zmoniu
kaltes pas mane buvo pratemptas paprastas varinis laidas, kurio pralaidumas
yra 10mbps, gala suvalgo 5/6mbps, taigi to ju pakelimo as tiesiog fiziskai
negalesiu matyt - tai tiesiog kita menesi sumazino saskaita tais xx litu, be
jokiu dideliu kabinejimusi..

siu atveju, pabandyk pakalbet zmogiskai, sakyk, kad as jums galiu kasdiena
registruot problema, kad nera tokio greicio kaip zadat, kad kiekviena diena
jusu technikai privaletu sia problema "spresti" - kol bus diagnozuota ir
dokumentuota, kad nera galimybiu is tiekejo puses. Tada jei jus bandysite uz
tai, kad "nera galimybiu is tiekejo puses" nurashkyti ish manes pinigeliu,
mes bendrausime per vartotoju teisiu apsauga ir teismus, ko pasekoje jus
gausite antireklamos - tai gal apsieinam be to ir susitariam graziuoju, as
suprantu, kad jei nera galimybiu, ka padarysi - ash nereikalauju is jusu
kompensacijos uzh ta laika, kol mokejau uzh paslauga, kurios negavau, todel,
kad jus mane apmokestinot uzh tai, ko negalejote padaryti, bet jei jus
norite zhaisti taip, galim pasikalbet apei kompensacijas man...