Tema: Re: Daikto pirkimas lizingu
Autorius: Reaver
Data: 2010-11-29 13:28:20
Kartais norisi daikto - pvz kaledom, uz ka nepagailesi ir kokio 100lt, jei
bendra suma jau virs tukstancio, be to, nesinori likti ant ribos per
kaledas. :-)

Bet mane nelabai tenkina, jei daiktas kainuoja 1.9k, o su lizingu 2.4k
(gaunasi beveik 500lt pabrangimas, per 12 menesiu). Bent jau man taip
gaunasi, jei viskas taip kaip parase Laurynas, tada geriau palauksiu pora
savaiciu ir nusipirksiu be lizingo...