Tema: Re: taxi atsakomybe
Autorius: Resolut
Data: 2010-11-16 09:12:01
Is ko sprendi, kad cia as ta pokalbi irasinet ruosiuosi?  Manau, tai imones
prievole turetu buti.

O is tavo rasto galima manyti, kad taksistams visiskai px- gavo tuo laiku
riebesni uzsakyma, ir gali dumt kur jam reikia. O jei nori laiku papult i
taska B- uzsisakinek kelias firmas ?

p.s. zmonos sefas taip darydavo. Skambina bent trim, kas pirmas atvaziuoja,
su tuo ir rieda :)