Tema: Re: Del atostogu
Autorius: Cypa
Data: 2010-11-12 10:19:51
Nu cia visa matematika.
Zmogus praso nuo 22 iki 26, kodel turetu jam rasyt kazka savo nuoziura -
t.y. tai ko jis neprase.
O ar leist eit nuo 22 iki 26 imones vadovo politika ir isitikinimai lemia.
Tarkim turiu as per metus 28 kalendorines atostogu. Viena dalis - zelezno 14
kalendoriniu atbunu. O kitas dalis imu nors ir po viena diena ar po 5
dienas. Is esmes nieko neturetu tai jaudinti, nebent vadovas ar personalo
vadovas kitos nuomones ar turi kitokia atostogu politika.
P.S. Net ir pats lojaliausias vadovas turbut neleidzia atostogau tarkim
taip: nuo 11-22 iki 11-26 ir nuo 11-29 iki 12-03.