Tema: Re: Notaro palaiminto sandorio likimas
Autorius: pjezo
Data: 2010-11-05 18:28:01
kazkuris nortaras neteisus.
taciau kuris- butu galima pasakyti pamacius igaliojima ir zinant kas ir koki turta, kokiosm salygom nori parduoti.
jei patvirtins sandori, o veliau jis bus uzgincytas (sudarius neigaliotam asmeniui/virsijus igaliojimus) bus taikoma restitucija.
o va nuostolius teks atlyginti notarui.
o jie gali but ivairus- grubiai- iki 100 proc turto vertes.
taciau- kartais notaru kvalifikacija irgi ne itin buna.
tamsta kaip klientas turi teise is notaro (atsisakiusio tvirtinti sandori) pareikalauti rastu pateikti paaiskinima del atsisakymo priezasciu- pagal notariato istayma jie privales tai padaryti.
trumpai tiek.