Tema: Re: parashas sutartyje
Autorius: Skersinis
Data: 2010-11-05 06:35:12
Viskas normaliai. teks savo darbelį apklijuoti instrukcijomis, nurodymais ir
lygiai tokiu pat stiliumi - kuo daugiau teksto.  Kaip sakoma - kuo daugiau
popieriaus - tuo subinė lieka švaresnė. Jei tavo daiktą, darbą naudoja
žmogus, neturintis daktaro laipsnio ir suvirintojo pažymėjimo, sertifikato -
gali įvykti nelaimė ir pan. temperatūra ofise turi būti nuo 16 iki 22
laipsnių ir pan.  Galima prigalvot, bet popieriaus reiks :(, medžiai kentės

"Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message
| Pas mumi irgi dar ne situacija, tik pasvarstymai :) Dekui.
| Shi paskutini svarstem, ir ko gero taip ir bus, ale knisa lygioj vietoj
tokia chujnia uzhsiiminet. Del vieno dalbajobo :(