Tema: Re: Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas
Autorius: Ginthus
Data: 2010-10-29 22:21:04
Tingiu ieskoti, bet yra aiskiai parasyta, kad asmens tapatybes kortele yra
pagrindinis asmens tapatybes dokumentas. Tad ir reikalauja, to "pagrindinio"
dokumento. Tiesa, dabar lyg ir svarstoma leisti issiimti tik pasa, be
korteles, tai matyt nusimato siokie tokie pasikeitimai.
Del vairuotojo pazymejimo - gincytinas dalykas. Naujojo pavyzdzio pazymejimo
duomenys prieinami duomenu bazese, todel jo pakanka nustatyti asmens
tapatybei, taciau formaliai jo neprivaloma uzskaityti kaip asmens tapatybe
patvirtinanti dokumenta (seno pavyzdzio - juo labiau).