Tema: Re: Apskri?i? reformos pasekm?s :(
Autorius: KEdas
Data: 2010-10-29 14:24:36
Silvano rašė:
> :))) tu uzvedei tema apie tai, kokia beda, kad nebera menkai kompetentingu
> ir niekam neidomiu isankstiniu gincu negrinejimo instituciju...man neatrodo
> tai didele problema, kadangi jos, mano supratimu, naudos praktiskai neduoda
> jokios, o islaidos ju islaikymui nera tokios ir mazos :)

Manai, kad išlaidos 8 teisininkams yra neadekvačiai didelės Lietuvos
mastu? :)
Vakar lyg ir rašiau apie darželį, kuriame 2 vaikams tenka 1 darbuotojas.

> o kai pateikei
> pavyzdi apie ju "nauda", kurio turinys yra mazdaug "kaip neismaneliai
> piktnaudziauja savo teisemis ir raso idiotiskus skundus", tai tema ir
> pakrypo atitinkamai

Bet tas skundas galų gale net teismo buvo patenkintas! Ir jei Dar
nesupratai, tai skundo esmė buvo ne kažkokio Aido neviešinimas, o VSD
bandymas pasislėpti už savaip interpretuojamų įstatymų.