Tema: Re: automobilio statymas įmonės teritorijoje
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-10-20 23:45:38
>Vat čia įdomu. Kita vertus, įdomu, kaip nusavoje žemėje. Tarkime pasidarai privažiavimą prie savo žemės, niekas neturi servitutų, pasistatai pats P suderintą su policija
> (nors man tai rodosi rišasi su kažkuria savivaldybės grandimi dari) ir jau gali rinkti rinkliavas (ir aišku mokėti mokesčius), ar vis dėl max.
>ką gali, tai išsikviesti evakuatorių, kuris nutemps karutį lauk nuo tavo žemės?

Ziurim ka turim. Jei tas zemes lopinelis dokumentuose turi apribojimus ir vadinasi "kelias", "gatve", "servitutine autostrada" ir pan. kelio zenklai statomi tik suderinus su valdiskais namais ir be abejo ten galioja KET. Uz savavaliskus zenklus ir rinkliavas - didziulis banas. Taciau, jei tai tavo privatus zemes sklypas, be jokiu apribojimu naudojimui, tu ji gali isasfaltuot, aptvert, susitvarkyt elementarius verslo dokumentus ir pakabint elementaria faniera - "Parkavimas - penki litai". Arba ishasfaltuot perimetra ir pakabint kita faniera - "Pralekt zieda - chyrikas". Jokiu kelio zenklu ir pan. tu statyti neprivalai. Taciau tu negali klaidinti eismo dalyviu. Tai yra, jei tavo sklypas shalia autostrados, negali statyt salia kelio zenklo su eglute, o toliau kabint fanieros - "pravaziavimas keliuku - 100 litu". Konkliudentiniais veiksmais sutartis tarp taves ir vairuotojo nesusidaro. Taip pat, jei tavo sklypas atrodys kaip normalus kelias, jame galios normalus KET, jei elgdamasis protingai asmuo to gali tiketis, nors tu ir busi pasitvirtines kitas elgesio taisykles. Todel, jei salia kelio tu isasfaltuosi aikstele, pakabinsi raide P, reikalauti nutempti automobili tu negalesi.