Tema: Re: Panaudoti atestatai savavaliskai
Autorius: MR
Data: 2010-10-20 07:28:02
vat tame ir esme kad projektai greiciausia niekur neregistruojami, del viesu
pirkimu ir dalyvavimo juose duomenu nera.
idomus butu sprendimas patikrinti kompus ir imones patalpas.
bet kiek tai pasiekiama konkreciu atveju ir kokiomis priemonemis.
reik policijoj rasyt pareiskima? nebus kaip su dazna tikrinancia institucija
kad paskambins anksciau perspet kad atvyksta?

"NicMC" <easy@freemail.lt> parašė naujienų
pranešime:i9ks45$tgp$1@trimpas.omnitel.net...