Tema: Re: Policijos fotosesija kieme
Autorius: Gintas
Data: 2010-10-18 20:21:21
gelezinius nervus reik turet su tamsta :) Noras pastatyt masinos ant zoles, neradus vietos Vokieciu gatveje man nekyla det paprastos priezasties-as neapmoku tos zoles sienavimo, lapu rinkimo nuo jos. Nei as priziuriu tos vietos, nei galiu mindyt kitko priziureta zole. Irdar. As nesisavinu  to kiemo! Statomes visi gyventojai, pykciu ner....
O jeigu is 100bt kazkuriam nepatiko, tai naturalu. Taciau kodel 99 turi daryt taip, kad vienam patiktu? Tiek to-baigiu ta diskusija :)