Tema: Re: algu nemokejimas..
Autorius: Renookas
Data: 2009-02-17 21:52:52
nu nedaug iki panasios situacijos truko jau imoneje. Bet tada as jau
isikisau - sakau idomu kas jums uzdirbs ant paskolu jei visus atleisite - du
trys darbuotojai atnes tiek bent apyvartos jau nekalbant apie pelna kad
pasidengti islaidas? Gal darbo reikia ieskoti o ne visus atleidineti. kad
kai kuriuos etatus reikejo pasimazinti, gal ir mano alga pamazinti, ir ne
tik mano, as nieko nesakau. nelengvi laikai visgi atejo. Tik kas per daug
tas nesveika. Todel ir ieskausi kito darbo, kuriu savo imone.o ir
darbuotojai tai suzinoje kai kurie atejo ir sake kai reiks darbuotoju nors
ir uz mazesnius pinigus ateisim dirbti, tik pasikviesk. Pasijauciau bent jau
zmoniu akyse iveertintas. Smagu buvo girdeti daug graziu zodziu is kolegu ir
visiskai priesingo situacijos (buvusios) vertinimo nei kad direktoriaus.
Jauciasi kur zmones realiai i viska ziuri, o kur kazkas gyvena noruose ir
svajonese.