Tema: Re: kaip iseiti is darbo?
Autorius: Laura
Data: 2009-02-17 17:16:45
Dar vienas mato tą, ką nori matyt.

Koks čia patarimas? Kiekvienam durniui aišku, kad nenori ir neini į darbą, surišto neatves. Čia ką, tokius dalykus patarinėti reikia? :)

Čia daugiau klausimas buvo (deja, bijau kad retorinis :)) - kaip darbdaviui nuo to apsisaugot... Kolektyvinės sutartys tikrai ne išeitis, išvis nežinau, kam jas pasirašinėja.